Drodzy Klienci, pracownicy naszej firmy codziennie dokładają wszelkich starań, aby świadczone przez nas usługi były na jak najwyższym poziomie. Nad prawidłowym przebiegiem inwestycji czuwa około dwustu pracowników OZE Projekt. 

Zdarza się jednak, że nawet najnowocześniejsza technologia nie jest pozbawiona błędów. Jeśli napotkałeś jakikolwiek problem z działaniem Twojej instalacji fotowoltaicznej, pompy ciepła, klimatyzacji lub jakiegokolwiek innego urządzenia z naszej oferty, skorzystaj z poniższych porad lub uzupełnij formularz kontaktowy. Nasi specjaliści pomogą Ci tak szybko, jak to możlwe.

OZE Sumin-023

FAQ

OZE Projekt - kolory marki

Drogi kliencie jeśli Twój rachunek za prąd jest wyższy niż przewidywano sprawdź najpierw: 

1. opłatę handlową – nie powinna być ona naliczana

ENERGA: 

Jeśli na rachunku naliczona jest opłata handlowa należy znieść ją przez live chat na stronie energa.pl (czerwony dymek po prawej stronie strony). 

PGE:

Zmiana opłaty handlowej odbywa się tu przez formularz na stronie https://pge-obrot.pl/formularze/Formularz-zmiany-danych-umowy

2. czy posiadasz taryfę G11 – to najkorzystniejsza taryfa dla domów posiadających instalację fotowoltaiczną

ENERGA:

Jeśli na rachunku widnieje inna taryfa należy zmienić ją przez live chat na stronie energa.pl (czerwony dymek po prawej stronie strony). 

PGE:

Taryfę należy zmienić poprzez formularz na stronie Formularze – Formularz zmiany danych umowy (pge-obrot.pl)

3. czy jesteś prosumentem – na rachunku powinna być naliczona energia czynna i energia czynna oddana

ENERGA:

Jeśli na rachunku widnieje inna taryfa należy zmienić ją przez live chat na stronie energa.pl (czerwony dymek po prawej stronie strony). 

PGE:

Należy złożyć reklamację poprzez formularz kontaktu na stronie. 

Strefa Klienta – Formularz kontaktu (pgedystrybucja.pl)

Jeżeli po wymianie licznika nasza instalacja jest offline, należy zresetować w pierwszej kolejności router od internetu – powinno to pomóc w ponownym nawiązaniu połączenia falownika z internetem.

Jeżeli zresetowanie routera od internetu nie pomoże, proszę postępować zgodnie z instrukcjami

 Przy zmianie routera lub hasła/nazwy sieci internetowej klienta resetowanie nic nie da, trzeba od razu skorzystać z instrukcji
  Solaredge 

instrukcja oraz film instruktażowy do połączenia falownika siecią internetową:

https://www.youtube.com/watch?v=jRYPMGNOJho

1) Logujemy się do aplikacji
2) Wchodzimy w ustawienia (ikonka z 3 czrwonymi kreskami)
3) Wybieramy ikonkę „inverter comunication”
4) Skanujemy kod QR (znajduje się na naklejce umieszczonej z boku inwertera)
5) Następnie trzeba przytrzymać przełącznik pod inwerterem w pozycji „P” przez 2 sekundy
6) Pojawi się komunikat „not connected”
7) Wybieramy przycisk „configure”
8 ) Wybieramy sieć domową, wpisujemy hasło i klikamy „Join” – jeżeli przy montażu został zastosowany wzmacniacz sygnału (Netis lub własny), musimy wybrać sieć generowana przez wzmacniacz i podać właściwe dla niej hasło (Netis-„password”)
9) Następnie klikamy „Ok” i czekamy około minuty, powinien pojawić się komunikat „connection is ok” oraz powinna zapalić się niebieska dioda na falowniku

Jeżeli pojawią się jakieś inne komunikaty utrudniające połączenia falownika z siecią, proszę o zrobienie zdjęć ekranu i przesłanie do nas, żebyśmy wiedzieli w którym miejscu wystąpił błąd.
YouTube
SolarEdgePV
mySolarEdge App: Configuring your inverter’s communication

  Sofar

INSTRUKCJA POŁĄCZENIA FALOWNIKA Z SIECIĄ INTERNETOWĄ:

1. Włączyć falownik – jeśli instalacja jest włączona nie robić nic.
2.Wyszukać sieć wi-fi (AP_…..) Jeśli trzeba będzie wpisać hasło do sieci znajduje się ono na naklejce na module wi-fi, który znajduje się pod falownikiem (czarna antenka) na naklejce znajduje się kod QR oraz numery „SN” i poniżej „PWD” – hasło.
3. Po połączeniu z tą siecią wyświetli się komunikat „połączono, brak internetu” – jest to prawidłowe.
4. W kolejnym kroku trzeba wpisać w przeglądarkę następujący ciąg liczb 10.10.100.254 i trzeba kliknąć „enter”
5. Na ekranie pojawi się MENU falownika.
6. Wybieramy z listy po lewej stronie „WIZARD”
7. Następnie pojawi się lista z dostępnymi sieciami wi-fi. Z tej listy wybieramy wi-fi, które mamy w domu, jeżeli jest zamontowany wzmacniacz sygnału Netis, łączymy się z nim
8. Klikamy „NEXT”
9. Kolejnym krokiem jest wpisanie hasła do naszej domowej sieci/ do Netisa wi-fi („password”)
10. Klikamy „NEXT” tak długo aż pojawi się „SETTING COMPLETE”, następnie klikamy „CLOSE PAGE AT MOMENT”
Gotowe, falownik został połączony z Internetem.

  •  

    Link do filmu instruktażowego:
    https://www.youtube.com/watch?v=TB91O3HGZyo&t=5s
    YouTube
    CORAB Sp. z o.o.
    SOFAR SOLAR/ 2 Konfiguracja połączenia modułu Wi-Fi LSW-3 z siecią lokalną

     HYPON

    1. Trzeba podłączyć smartfona do sygnału generowanego przez stick wifi – czyli rozłączamy telefon z wifi i wyłączamy transfer danych, szukamy sieci wifi wysyłanej przez falownik.
    Nazwa sieci to numer seryjny Wi-Fi sticku, który jest widoczny na jego etykiecie „EAP……”. Hasło to 12345678 – może nie byc konieczności wpisywania hasła.

    2. Następnie należy uruchomić aplikację Hiportal i kliknąć „Narzędzia”, a następnie kliknąć „Znajdź urządzenie”.

    3. Trzeba wybrać sieć, z którą chcemy się połączyć, i wprowadzić jej hasło. Łączymy się Z domowym wifi lub ze wzmacniaczem, jeśli taki był zamontowany. Jego nazwa to „Netis…..” a hasło „password”

    Stick powinien być teraz online, a w aplikacji niedługo powinny pojawić się dane.
    Teraz smartfon może zostać odłączony od sygnału Wi-Fi sticka, można się połączyć już ze swoim wifi.
      Przy niektórych instalacja używamy wzmacniaczy sygnału (Netis/tp link)
    Przyz mianie internetu przez klienta, oprócz ponownego połączenia falownika z netem, musimy połaczyć też wzmacniacz z nowym netem
      INSTRUKCJA DO NETISA:

    1. Podłączyć router netis do kontaktu.
    2.Wyszukać na telefonie lub komputerze sieć wi-fi routera o nazwie zaczynającej się od 'netis_…’.
    3. Połączyć się z tą siecią, hasło: password.
    4.Wejść na przeglądarkę internetową i na pasku wpisać: netis.cc.
    5.W górnym prawym rogu wybrać 'Advanced’.
    6.Z listy po lewej stronie wybrać 'network’.
    7.Na środku ekranu wybrać kółko z napisem 'wireless’.
    8.Poniżej kliknąć 'AP Scan’.
    9.W tabeli wybrać sieć wi-fi klienta (ważne żeby miała co najmniej 20-30%), kilkukrotnie klikamy 'refresh’ pod tabelą w celu sprawdzenia stabilności siły sygnału.
    10.Kliknąć 'connect’.
    11.Poniżej w okienku wpisać hasło do wybranej sieci wi-fi.
    12.Kliknąć 'save’.
    13.Urządzenie się zresetuje, czekamy na ponowne połączenie z siecią 'netis_…’.
    14.Sieć powinna już mieć dostęp do Internetu.
    15.W celu sprawdzenia wybieramy z listy po lewej stronie 'status’, z podlisty wybieramy 'interface’.
    16.Sprawdzamy w wyświetlanych danych czy pojawił się napis 'connected’, oraz czy uzupełnione są pola z adresami IP.
    17. Wyłączamy kartę w przeglądarce.

Jesteś naszym Klientem i napotkał Cię nieoczekiwany kłopot z działaniem instalacji fotowoltaicznej, pompy ciepła lub jakiegokolwiek innego rozwiązania z naszej oferty? Skorzystaj z poniższego formularza i przedstaw nam swój problem.

Termin rozpatrzenia wniosku wynosi 14 dni roboczych. Drogi Kliencie, bez obaw! Dokładamy wszelkich starań, aby ten czas był krótszy. Zwykle jesteśmy w stanie pomóc w ciągu zaledwie kilku dni.